Getting freaky

Dagar har passerat och jag har legat på latsidan angående bloggen. Förlåt!

I fredags var det iallafall avslutning, följt av arbete på mammas jobb, pizzakäk med hannah & johanna osv. Och igår var det pepparkaksbak hos farmor följt av kortspel med henne och småsyskon + kusin, julgransklädning (haha?), pizza (igen.. skyller på att jag firar in lovet) och sedan vart det hem och fixa sig.

På kvällen mötte jag några flickor + Sam på tåget/i spånga. Sedan rörde vi oss mot Tensta där det vankades fest/chillkrök. Hade faktiskt en grym kväll! Med bortbjudningar av dryck vid tuggning av kaffe, wtf liksom? Ett gott skratt. Och hemvägen var den roligaste på länge.. För det är inte varje natt man springer från Tensta Allé mot Tensta centrum för att avvika vid tunnelbanan och ser att den sista går precis framför ögonen på en. Då lägger man rusch mot Tensta C och Maikel räddade oss alla. Han fick chauffören att hålla dörren i en minut och då hann vi. Satan alltså, men vi hann med sista tåget. Kom hem efter ett och lagade pompe och somnade fint i min säng runt tre..

Nu måste jag dock rulla, dags för frukost på Tasty's med några av flickorna från igår. HEJ DÖD TJEJ.

..ska leva det här lovet föresten (igår är ett exempel), woopwoop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: