Framför Blue Crush


No words

- Tom. Sviken. Sönder. -


Gym och träffa släkten

Om lite mindre än en timme ska jag röra mig mot Kallhäll för att gå till gymmet. Jag orkade aldrig dra förbi där igår efter att jag spenderat några timmar på bolindervallen, fy.. Efter gymmet kommer mamma och Peter och hämtar mig och så ska vi åka vidare mot bålsta.. Ska hem till mormor och morfar där min Moster m. man & son är och så ska vi grilla osv. Nils ''fyller'' 10 månader idag också kom jag på, haha sötis!

Men nu ska jag dammsuga rummet och fortsätta prata med älsklingen, hörs ikväll!

Take me back

BULGARIEN 2011 PART 1


Då och Nu

DÅ:

NU:


Make a change

Godmorgon!
Nu är jag nyduschad och nyäten och ska strax packa ihop min väska. Idag blir det nämligen några timmar på bolindervallen och sedan planerar jag att dra förbi gymmet på vägen hem! Jag måste ju fortsätta hålla igång lika duktigt som de dagarna innan jag åkte till Bulgarien.. Annars så har jag inget mer inplanerat idag, men det är skönt så. Impulsivt.

För att berätta något annat så dumpade jag min älskade Coca Cola igårkväll. Eller, jag försöker. Jag drack mitt sista glas och ska nu se hur länge jag klarar mig utan det! Jag blir alltså lite nyttigare nu (dricker cola VARJE dag) och kommer spara massvis med pengar, om jag lyckas. Hehe nu jääävlar!


Goodbye my lover..


Just the way it is

Som jag tidigare sagt så kom jag hem tidigt imorse. Då blev det en dusch och sedan låg jag vid facebook med älsklingen i flera timmar. It sucks that you're so far away from me. ♥ När han sedan somnade satte jag igång och städade mitt rum och packade upp hela väskan från Bulgarien (Busy woman hade bara packat upp halva hehe..) och väskan från tältningen och sedan var det middag. Grillat andra dagen i rad, älskar't.

Nu på kvällen har jag sett en bit in på en film och käkat chokladpudding och just för tillfället planeras det lite inför imorgon. Kanske ska röra fotbollen med några, lite minnen ploppar upp i huvudet från sommaren 08..

Fina knän med lite småärr här och var, fotbollsknään..

Gårdagskvällen/natten


Konkandes på feta väskor och kylväskor, tält uppsättning, grilltändning som tog år, ringen, god middag, allsång till gitarrspel, nästan bli påkörd av två moppar och tre cyklar, nattdopp, vilopaus på bilvägen, dratta på ändan med therese på moppe (i put the blame on heeer!), lärt mig köra moppe (första gången jag vågade prova.. undra varför), två donken besök inom en timme, sex personer i ett tremannatält, lökigt, komma hem till en underbar dusch 10:30 och då äntligen känna sig fräsch igen - jag hade en kul kväll med andra ord.


New from Bulgaria


Bulgaria handduk ca 90 :- / Trosor ca 20 :- / st (När jag såg svampbob var jag tvungen att ha dem, haha!)

Blommig topp ca 115 :- / Klänning ca 150 :- / Shorts ca 90 :-

Ring ca 15 :- / Armband ca 15 :- / st

Piercing ca 130 :-

Detta var jag bara tvungen att köpa med hem, så jäkla gott!

Hemma i Sverige

Som sagt, natten till tisdag kom jag hem. Tyvärr. Jag hade mer än gärna stannat en vecka till!

Veckan bestod av sol och bad i princip. Med lite undantag för marknader och shopping på blomstergatan på kvällarna. Jag hade det grymt bra helt enkelt. Mer behöver inte sägas..


Hate sleeping alone

Jag behöver sömn, men jag vill inte sova ensam.
(Skriver bättre imorgon.)


Förlåt

Förlåt tjejer (ni vet vilka ni är) för att jag är så usel.

I'll never stop beiliving


From Bulgaria


Idag vid poolen
Tja people! Detta inlägg skriver jag från självaste Bulgarien! Det är nämligen så att jag har köpt mig 24 h internet uppkoppling då jag inte har något bättre för mig nu ikväll och troligen kommer vilja ha det imorgonkväll då vi inte har något rum när vi ska vänta på bussen i ca en timme.. Smart.

Här har jag det jättebra iallafall! Har badat och pressat i solen på dagarna och shoppat inne på blomstergatan på kvällarna. Riktigt nice! Mer berättar jag när jag kommer hem, vilket är imorgonnatt. Så jag lär väl skriva på tisdag. PUSS


Bulgarien 18/7-26/7

Nu ska jag alldeles strax gå ner med min packning och sedan röra mig mot Arlanda och mot Sunny Beach, Bulgarien. Det ska bli sååå skönt att komma bort. Vi kanske hörs någonting där, om inte - så hörs vi nästa vecka!

En lagom fin bild från inatt..

Värd kväll

Efter en hel del krigande, ölspelet, kisspauser, skratt, musik, natt- bad och mat så ligger jag nu hemma i min älskade ♥ nybäddade säng ♥ och ska alldeles strax sova.

Jag ska försöka komma upp i human tid imorgon för att åka en sväng till gymmet och för att sedan fixa det allra sista inför avfärden mot Bulgarien. Är så ruggit taggad på att försvinna från allt för några dagar. Känner att det skulle vara en nyttig medicin. För just nu är saker och ting lite sjukligt, typ.


Sista natten i Sverige för en kort liten vecka


Time for training

Idag har jag varit iväg och handlat de sista behövligheterna inför resan; såsom ny tandborste, tandkräm osv! Jag har även stekt pannkakor till lunch och ätit mig proppmätt och så har jag i stort sätt blivit klar med packningen.

Och nu ska jag iväg och träna, puss!

My love


Finner inga ord för hur mycket jag älskar dig, eller för hur mycket jag saknar dig.. ♥


Omöjligt

Just nu lever jag i en bubbla. Saker och ting är inte som det ska, inte ens i närheten. Jag känner en saknad till så många personer och många saker att jag inte ens vet vart jag ska börja för att jobba bort saknaden. Jag är missnöjd med mycket och önskar att jag kunde förändra en hel del.

Jag kan inte heller prata med en av de viktigaste personerna i mitt liv, nämligen min pojkvän. Anledningen till det är att han befinner sig flera tusentals mil ifrån mig och har inte tillgång till internet.
Samtidigt försöker jag intala mig till att det bara dröjer 1-2 dagar tills jag får höra hans röst, men fasen det var ju två dygn sedan sist. Och det dröjer tre veckor tills jag får krama om honom igen, tre veckor..

Varför sitter jag ens uppe så här dags och skriver en massa skit för? Jo för att jag inte kan sova, som vanligt. Sömnen är ett helvete, igen. Sover oroligt och vaknar i panik, mindre mysigt om ni frågar mig.

Ingen aning om vad som händer.. Mår bara illa och vill spy på allt, allt och alla egentligen. Men Juli brukar se ut så här. Det var likadant förra året. Åh vilken härlig månad, not.

Något positivt är iallafall att jag åker på måndag. Till Sunny beach, Bulgarien. Fan det ska bli skönt, att få försvinna för en stund. Komma bort från all jävla falskhet som spekulerar här. Fyfan.

Fråga mig inte, utan var istället uppmärksamma så lovar jag er att ni märker med tiden! För så här tänker jag inte stanna som person, vänta bara.. payback is a bitch.


So damn fucking true


Att äta


Familjen började kvällen med att äta pizza framför bronsmatchen, OCH SVERIGE VANN! Marie Hammarström in my ♥ Och efter den började jag se en film, Just go with it. Men jag pausade för att fortsätta lite konversationer som behövdes.. Jag har även ätit fettomums, chips och choklad ♥ Och nu lär jag väl fortsätta kvällen med facebook/skype/film. Myslördag.

Träningssugen

Godmorgon! Nu har jag ätit frukost och nästan vaknat på riktigt.. Jag hade nämligen svårt att somna igår, så jag är ganska trött.

Idag ska jag inte gör något speciellt.. Jag ska väl åka och träna om ett tag och ikväll blir det pizza framför DAM-VM. Sedan har jag inte en blekaste aning. Men nu ska jag kolla busstider, tjing.

Ur ett arkiv från Maj 2010

'' Med osäkra steg närmade jag mig den stora byggnaden. Jag visste vilken ingång jag skulle in genom. Resten var oklart. Jag valde att gå på toa. Jag tvättade av ansiktet och försökte samla mig. Utan resultat. Mötte en person i korridoren i väntan på hissen. Åkte upp till en våning där jag var ensam. Åkte ner igen lika snabbt som jag kom upp. Det var så kallt. Tomt. Nere på samma våning som innan mötte jag ännu en person. Jag fick då hjälp.. I hissen till rätt våning vällde tårarna ner för kinderna. Jag var nu några sekunder ifrån att ge upp. Att gevika och låta en annan individ vinna över mig. Men jag var tvungen. Jag bröt mot min egen spelregel och gick efter vad jag trodde skulle vara bäst.

Känslan var fortfarande kall och tom. Förutom tårarna som vägrade sluta rinna. Hur mycket jag än drog bort den utgrötade mascaran med tröjärmen så fortsadde det. Till slut gick det över till en irritation och ögonen började svida.

Jag blev tillfrågad om personen i fråga väntade mig. Med några snyftningar fick jag fram ett nej. Ett ganska tyst nej. Jag blev ledd till en annan avdelning. Där blev jag välkommnad av en medelålders kvinna med glasögon. Hennes hand var alldeles kall när den snuddade min nacke samtidigt hon tog med mig vidare.

Jag tittade mig omkring, tänkte inte så mycket utan grät mest. En förvirrad nybliven fjortonårig flicka, det var jag vid det tillfället.

Folket där inne tittade märkligt på mig. Dom undrade väl vad det var för fel på mig? Eller var det något fel? Jag vet inte. Jag var bara en rädd, osäker och ledsen liten flicka som saknade en del av sitt liv. En av dom sista pusselbitarna för att jag skulle kunna vara nöjd. Men pusselbiten var trasig, och delat i flera småbitar. ''

My life turned into a whole new level


Hurtig och duktig

Ikväll har jag sett på en väldigt bra (och sorglig) film, nämligen Svingalängorna. Har velat se den sen den gick på bio men då hade jag inte hunnit fylla 15 än så då gick det inte så bra.. ^^ Hur som helst så var den bra men sorglig. När en viss person dog i filmen (kan dock inte nämna vem ifall någon ska se den) så började jag gråta.. och tänka på hur det blir när det händer mig. Jag kommer aldrig kunna säga hejdå till den personen.. Fyfan vad hemskt. :(

Jag har även hunnit vara iväg och gymmat! Jag blev rastlös så vid 20:30 drog jag iväg till gymmet. Det var ganska läskigt för första halvtimmen var jag HELT ensam och det var mörkt ute. Spookie... Känner mig iallafall duktig som tränat tre gånger sedan igår då jag bestämde mig för att ta tag i det igen. ;-)

Fit for Bulgarien

Nu har jag precis ätit middag! Grillade hamburgare stod på menyn.. Inte det godaste att äta hemma om man frågar mig, men mätt blev jag.

Tidigare idag var mamma och Peter inne i stan för att växla pengar på Forex till resan. Jag ska nu få använda Leva. Känns som att det är Euro överallt annars.. ^^ Så nu har jag fått ännu lite mer Leva.. I'm fit for fight. xD


Hungrig tjej

Tidigare idag tog jag mig en powerwalk på 4,5 km tillsammans med mamma! Helt okej sådär. :-) Och när jag kom hem satte jag mig i fotbad direkt och nu har jag målat tånaglarna. Självfix hehe. Alldeles strax ska jag ta och hoppa in i en dusch och fortsätta vänta på maten. Jag är hur hungrig som helst.. Sen ikväll vet jag inte vad som händer, känns som att allt blivit enformigt? = ingenting som lockar idag.


En bild från spårvagnen ca 06.30 i tisdags..


Återberättande

Igår var jag som sagt och såg nya (och sista) harry potter filmen. Den var hur bra som helst! Och innan bion var jag iväg och tränade på gymmet ett tag, jag känner nämligen att jag måste ta tag i det där. För några månader sedan tränade jag 3-6 dagar i veckan liksom. Men det var skönt att träna!

Idag mår jag inte så jättebra.. Fast det gjort jag inte inatt heller. Det är så jobbigt när en person man älskar är långt ifrån en. Speciellt när man behöver personen som mest. + lite huvudvärk och så på det.. Men jaja! Idag tänkte jag därför ta hand om mig själv. :-) Jag ska träna och pyssla om kroppen med fotbad, ny målning av naglar osv. Det blir mys.

M to the usic

Fan vad jag hatar att sova ensam. Vill bara att Henrik ska komma hem, typ nu. :(

Iallafall så har jag varit vaken i lite mer än en timme nu. Har bara chillat och ätit frukost.
Dagens planer är ganska tråkiga också. Jag ska fixa lite saker och sen göra typ.. ingenting. Men ikväll blir det iallafall bio! Jag, Johanna och Hannah ska gå och se nya Harry P! Den sista av dom alla, vilket är sorgligt :( Men kul ska det bli!

Men nu ska jag fixa en massa musik och sedan lägga in allt på mobilen. Jag vet inte om jag berättat det, men på måndag åker jag till Sunny Beach i Bulgarien! Då måste jag ju ha bra musik att pumpa när jag ligger och pressar i solen :D


Our Hotel


Dålig update

Idag har jag verkligen inte orkat skriva. Men jag har inte gjort något heller, haha. Jag har bara tagit det lugnt hemma efter dagen på skansen och var/är fortfarande helt slut. En liten rolig sak idag var iallafall att min gammelmormor från Finland kom! Hon är nämligen på besök hos Mormor och Morfar så de kom på middag. :-) Efter det har jag bara chillat vid datorn, pratat i skype och sett på film.

Allsång på skansen 12/7 2011


Efter 2,5 timmars sömn åkte vi mot skansen, kom dit cirkus 07:00, bredde ut oss på en filt och högg in på frukosten. 10:00 släpptes vi äntligen in och där började den eviga väntan. Efter sammanlagt 13 timmars väntan drog det igång. Jag hade en grym kväll!

Ostabilt

Jag önskar jag kunde säga att jag inte bryr mig längre, men det vore en lögn.
För jag bryr mig så otroligt mycket, så mycket att det gör ont.
Men du har inte tid att förstå det, inte längre.. för visst är jag ganska oviktig?

Dör lite smått och längtar efter min älskling


Messed up

Kvällens känslor går i en oändlig berg-och-dal-bana.
Jag har pratat med min fina pojkvän som befinner sig i Australien på facebook i flera timmar, vilket gör mig glad.
Samtidigt som tankarna går åt konstiga håll och min uppmärksamhet hamnar någon annanstans. Du som vuxen borde väl ändå veta vad rätt och fel är? Vilket i detta fall är att sluta ta sönder mig, för det är vad jag är. Trasig, på grund av dig.

Tidsfördriv

128 tonårsfrågor.

- Tio frågor om dig själv

när fyller du år? 6 april
några piercingar? -ja
vart? - naveln
vad har du på dig just nu? underkläder och henriks tjocktröja
vilken årstid är bäst? Sommar/Vår
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? att vakna upp bredvid min älskade pojkvän
vad tycker du mest om hos dig själv? att jag står upp för mig själv
vad är du bra på? att vara mig själv
vem älskar du mest på denna jorden? min mamma, ingen är så stark och bra som henne
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med Henrik.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? Johanna.
vem är den roligaste av dina vänner? jag har bara roliga vänner.
vem är snyggast av dina vänner? alla mina vänner är snygga.
vem är mest partyprisse? Therese haha.
vem är den du helst har filmkväll med? Johanna och Hannah
vem av dina vänner är mest "evil"? hmm vet inte.

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej, bara med mamma.
vem är farligast i din släkt? jag
vem ser roligast ut i din familj? jag lätt ju, värsta clownen
vem är coolast? jag (?)
har ni något husdjur? nej
mest gemensamt med? storebror
underhållningen? alla
sover du oftast med? ingen
roligaste kvällen med familjen? vet inte..

10 frågor om idag
vad har du gjort? kommit hem alldeles för sent (läs: tidig morgon) och somnat
vad ska du göra nu? fortsätta chatta med min älskling som befinner sig flera tusentals mil ifrån mig..
har du gjort något dåligt idag? haha, jaa...
vad har du ätit idag? nudlar och chips (mums fyllekäk), macka, ris och kyckling
har du duschat idag? Yes!
Är du trött nu? nej :)
vad händer i morgon ? allsån!
går du i skolan? Ja?
Har du varit i skolan idag? Nej

- ANNAT
Hur mår du just nu? helt okej
Har du piercat dig? ja
Vad är klockan nu just nu? 23.10
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook och blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? jacob haha 
Vem sms:a till dig senast? jacob
Vem sms:a du till senast? jacob

-FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? några timmar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? mitten på maj typ

- ÖVRIGT
Gillar du punk? Nej
Har du sminkat dig idag? nej

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Ja
Vilket är ditt favoritband/artist? Många.
Vad gillar du för musik? Typ allt

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Ja
har du string? Ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Yes sir!
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? Nej
Använder du kajal? inte alltid
Använder du hårspray? Nej
Använder du volymspray? Nej
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? Ja?
Använder du skinspray? nee
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Sometimes!
Använder du brunkräm? Nej
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? Båda!
plattar/lockar du håret varje dag? nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej

KÄRLEK

Har du kysst någon idag? Nej
Har du ett förhållande? Ja!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Inte en kompis
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nä
Vem sov du senast bredvid? Henrik
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Henrik
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Absolut inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsamman? vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nope!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? så länge byxorna inte är tajta funkar det, nej men vet inte

Johan Falk

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Bara chillat och tagit det lugnt! Det blev aldrig så att jag åkte till kallhäll då vi alla tjejer måste upp tidigt imorgon.. Vi ska nämligen in på Allsång och se Eric Amarillo och Veronica Maggio! Vi ska köpa supertidigt och förhoppningsvis få det grymt kul.

Nu tänkte jag slå på tv:n och se Johan Falk med ett glas coca cola i handen. Mys!

Last night


Igår var vi som sagt på fest hos Nai i Bålsta. Det var sjukt kul! Ringen, dans, fotboll osv. Lätt en värd kväll! Och här fick ni lite halvbra bilder och lite dräggbilder, haha!


Fest hos Mange

Igår på dagen var jag bara hemma och tog det lugnt. Till slut blev jag rastlös och tog en liten tripp till jakobsberg c för att inhandla två fina nagellack jag velat ha och sedan åkte jag hem.

På kvällen blev det så att jag mötte tjejerna och runt tio åkte vi till Bålsta på fest! Ni får bilder från kvällen/natten senare. Tågen slutade gå väldigt tidigt från Bålsta så vi tjejer beslutade oss för att ta första morgontåget, dvs 05:10.. Men till slut blev det 06:40 tåget. Så kan det gå. Så runt 07:30 klampade jag in genom dörren och somnade inte långt där efter. Så jävla slut!!

Nu har jag iallafall vaknat efter cirkus 6 timmars sömn och sitter och kollar på American Funniest Homevideos. Så jävla knas. Ikväll ska jag troligtvis träffa Johanna och Hannah som kom hem från Italien idag, har saknat dem så!

Tjejorna


Ikväll är planerna att träffa tjejerna och så får vi se vad som händer! Möter upp Emilia på bussen och så möter vi Therese i Barkarby och sedan resten. Tjiiiiiingeling

Fest x3

Igårkväll (eller egentligen i förrigår) så kom Henrik hit och sov här en ''sista natt''. Vi dygnade lite halvt så att han skulle få det lättare att ställa om sig i Australien. Snäll som jag är tog jag den smällen. Idag strax efter 11;00 blev han hämtad. Riktigt jobbigt att säga hejdå, för en hel månad. :(

Efter att han åkt tog jag det lugnt, var i Bromma och i Kista med mamma och Peter. Det var nämligen då flippflopp-tofflorna köptes och när jag kom hem sov jag någon timme. Senare efter middagen mötte jag Emilia och så rörde vi oss mot Kallhäll och mötte de andra flickorna för att sedan transportera oss till jakobsberg på ''fest''. Efter någon timme blev vi medbjudna till min hemmaplan men där stannade vi inte heller länge utan förflyttade oss till fest nummer #3. Som förövrigt var lite.. jag vet inte. Det blev kaos i slutet och vi sprang till bussen. Fem minuter senare var jag hemma och åt potatisklyftor och kött med bea. Hungrig tjej. Nu är jag mätt och belåten och myser i min fina älsklings tröja. Den luktar så ''Henrik''. Fan vad jobbigt det här kommer bli..


Behövligt inköp till Bulgarien


Accessorize - 159:-

Ljusterö 2011

(Det togs i princip inga bilder, därav fåtalet)

Trevlig kväll

Nu är jag hemma igen efter en trevlig kväll hos familjen Hansson/Söderberg! Där bjöds det på grillat och glass m. jordgubbar till efterätt. Standard! Det pratades om massor, allt ifrån sommaren till fotbollscuper osv och nu inväntar jag älsklingen. Vi ska bara mysa en sista kväll innan han åker. Fy satan vad jobbigt det kommer vara utan honom. Så nu tänkte jag stänga av datorn och bara umgås med honom, vi hörs imorgon.

Ljusterö 2011. Jag älskar dig min fina. ♥

Middag och mys


Så klampar jag runt ikväll! I en blommig långklänning med luggen uppsatt på vardera sida. Strax ska jag och bror min ta moppen till kusinen där vi är bjudna på middag. Det ska bli trevligt och senare ikväll får jag FÖRHOPPNINGSVIS somna intill min älskling för sista gången på en hel jävla månad (!) Pojken åker nämligen till Australien imorgon eftermiddag, I EN HEL JÄVLA MÅNAD. :(

Hemma!

*PUH* - Nu är jag hemma efter en tretimmars lång bussresa inklusive två bussbyten! Jag har alltså befunnit mig på Ljusterö tillsammans med min pojkvän, Linnea och Magnus! Vi har varit på Magnus landställe sedan i måndagskväll till idag. Vi har haft det så bra! Spelat kort/kubb/golf/osv, kastat pil, solat, badat, ätit en massa, åkt båt/wakeboard/vattenskidor, sett dam-vm och massa annat! Det har varit jätteskönt att komma ifrån civilisationen LITEGRANN faktiskt. Jag har knappt använt mobilen liksom... :p Men nu är jag hemma!

Innan vi åkte ut dit tältade ju jag med ett gäng vänner. Det var kul men ganska jobbigt dagen efter.. Trångt i tältet, klibbigt av värmen (ni vet, alla trängs och klängs?), få timmars sömn och så en lång prommenad med fet packning på det.. Men kul har jag haft.

Bilder får ni se senare idag/ikväll, för nu ska jag packa upp och strax ta en dusch. Ikväll ska jag nämligen på middag hos min kusin. Funderar på att premiäranvända min långklänning, men jag vet inte riktigt..

Att trotsa vädret


Nu är vi ett gäng som trotsar vädret. Vi planerar att grilla och tälta ikväll, och vädret ska inte få förstöra! Så nu ska jag röra mig mot kallhäll, med maaassa packning... Wish us good luck!


Bildförklaring


Gårdagskvällen i bilder.

Idag kom en del av släkten hit för att fira min bror som gått och blivit 17 år. Det blev fika och allt sådant i vanlig ordning och nu har alla åkt hem. Så nu håller jag på och packa lite smått. Imorgon blir det att åka ut till ljusterö tillsammans med älsklingen, Magnus och Linnea. GRYMT! Så nu ska jag fortsätta..

Käre kusin Nils på kalas, haha söting!

Myskvällar i repeat

Gårdagskvällen bestod av en jävla massa godis, cola, CSI XL och välkomsskylts-fixande (mer till skylten sedan). Vi somnade gott runt fyra och klev upp runt tolv (läs: jag försökte tvinga upp lilla henrik hur länge som helst..).

Idag har vi bara chillat framför tv:n och ute på studsmattan. Riktigt jävla varmt! Runt fyra åkte jag hemåt och sitter just nu här med blött hår och har precis ätit en fet tacos-middag. Jag inväntar tiden att ticka då älsklingen kommer om cirkus en timme. Det blir en myskväll ikväll igen! Vi har planerat att gå ner till sandviksklipporna och grilla mashmellows. Supermysigt!


Denna fina skylt gjordes inatt och sattes på familjen Orrsvedens ytterdörr, de + Linnea kom nämligen hem från Mallis. Tycker vi är jättesöta vänner som välkomnar de på detta vis! :)

Väder som förstör

Planerna för idag kraschades då vädret inte är stabilt. Menmen, inte ska vi sura för det! Istället ska jag alldeles strax röra mig mot kallhäll och hem till älsklingen. Vi får se om det dyker upp en plan b, annars lär vi bara chilla galet resten av denna fredag!