Förbannad

Idag var det första dagen i skolan! Det var en lugn dag och vi fick sluta efter en timme. Vi har fått fem nya lärare.. varav en är usel. Jag har haft henne förut och hon h-a-t-a-r mig. Bokstavligen. Menmen, jag ska ju göra det till en bra termin och höja mig i alla ämnen INKLUSIVE det ämnet hon undervisar i så det är bara att bita ihop..

Efter skolan satt jag kvar en stund och pratade med tjejerna + Jennifer på gården. Sedan blev det lunch på Mcdondal's med Johanna för att efter det prommenera till villastan. Hon hem till sig och jag hem till Henrik. Vi tog det lugnt och mitt i allt så fick jag för mig att jag vill spela matchen på kvällen som jag innan nekat då jag inte är frisk.. Så vi åkte hem till mig och packade i ordning och efter middagen (jag och henrik gjorde världsklass vofflor!) åkte vi mot kallhäll igen. Från kallhäll åkte jag med Pelle till matchen och vet ni vad som händer där? Idiot-motståndarna (förlåt men jag är arg..) hade inte bokat planen!? Så nä, ingen match inte.. Hela laget var så frustrerade.. Så på hemvägen fick vi glass som tröst haha, eller iallafall vi i Pelles bil. ;)

Nu är jag hur som helst hemma och har precis tagit en dusch. Väldigt skönt.. Så nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på One Tree Hill, mysigt va?


Så här går det när jag och älsklingen ska göra vofflor... KRIIIIIIIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: