Från stressad till lugn

Idag har skolan varit ganska så jobbig. Vi har som jag tidigare berättat inte världens bästa schema vilket gör att dagarna känns så långa.. Och ännu ett - idag var att jag fick något otroligt ont i magen på eftermiddagen att jag var tvungen att skippa sista lektionen. Istället åkte jag och älsklingen hem till mig och jag började plugga (sakta men säkert!). Det var nämligen så att vi fick veta idag (!) att våran SO-uppgift som vi fick i måndags ska vara klar imorgon!? Jag tycker att man ska komma med datumet när man fått uppgiften och inte dagen innan inlämning. Så det har jag surat över lite granna idag..

Efter min lilla pluggstund så har vi bara tagit det lugnt, ätit pannkaksmiddag (Världsklass som jag är så kunde jag kasta upp i luften och vända :D) och sedan åkte han iväg på träning. Ovanligt. Så när han lämnade mig (haha sad huh?) så satte jag igång med pluggandet igen.. Och nu är jag äntligen klar! Känns helt underbart faktiskt. Så nu tänkte jag gå och borsta tänderna för att sedan hoppa i säng framför ett O.T.H avsnitt och sedan sova. Ska upp ruskigt tidigt imorgon, redan kl 05:45...


Ler för att arbetet är klart...


Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

Hoppas du haft en bra kväll!

2011-08-27 / 00:03:35
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: