I had a break...

Hej bloggen!
Jag har (som ni säkert märkt) haft ett litet break.. Först jobbade jag på fotbollsskolan och på eftermiddagarna då var jag helt slut och gjorde ingenting.. Förutom på tisdagen då min finaste ÄNTLIGEN kom hem igen. I en månad var vi utan varandra, jag trodde jag skulle gå sönder.. Så vissa dagar sov jag där osv. På fredagkvällen när fotbollsskolan var över åkte jag och Johanna upp till hennes land igen! Där var det countryfestival som alla år. Vi åt god mat, åkte karuseller med hennes syskonbarn och spelade på lotterier osv. En kul helg och igår eftermiddag kom jag hem! Mamma och Peter hämtade mig i Upplands Väsby (jag tog tåget hem). 

Sedan på kvällen stod tältning i Översjön på schemat! Jag hade en kul kväll men på köpet har jag nu blivit ännu sjukare.. :( Förkyld så det skriker om det och jag misstänker feber. Fan alltså! :(

Imorse när vi vaknade i tältet så började vi packa ihop vårat pick och pack och så gick vi våran prommenad tillbaka in i Villastan och hem till Henrik. Där stannade jag och Henrik medan resten fortsatte hemåt. Vi åt frukost och tog en dusch och sedan somnade vi. Något märkvärdigt gjorde vi inte på hela dagen heller, vi bara sov och degade.. Båda är hängiga och ännu hängigare blev vi som sagt efter natten. Menmen, kul har vi haft.

På eftermiddagen åkte jag hemåt för att äta middag med familjen som jag inte gjort på år och dar känns det som. Och nu under kvällen har jag inte gjort så mycket mer än tittat på One tree hill och knarkat halstabletter! Jag inväntar även min älskade pojkvän som är och tränar. Jag hatar (rent ut sagt) att sova ensam så han kommer hit och gör mig sällskap, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: