Lunch och småshopping

Igår strax innan 00:00 fick jag spunk och vägrade sova ensam.. Så jag åkte mot kallhäll. I centrum hämtade Henrik mig och vi åkte hem till honom och sooov. :)

Idag hade vi ställt klocka för att inte sova bort hela dagen.. Så innan 10:00 var vi uppe! Dagens to do var att vi skulle ta oss till Kista för att titta efter skor till pojken.. Men han hittade inte vad han sökte. Dock hittade vi båda annat. Visserligen köpte jag ingenting märkvärdigt, ett baslinne och en ansiktsmask liknande sak och something secret.. Haha. Efter våran lilla shoppingrunda gick vi till foodcourten och åt lunch. Jag tog wookat och det satt mycket fint! Efter lunchen begav vi oss hemåt till vardera och nu är jag hemma och har tråkigt.. Funderar på att gå ut och gå en sväng, men att ligga hemma framför O.T.H lockar ganska väl det med.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: