Nervös

Ikväll har jag städat rummet och fixat lite småsaker! Väldigt skönt att ha fått det gjort. :-) Så nu är jag äntligen ledig.. Och av den lediga tiden tänkte jag titta på några One Tree Hill avsnitt innan det är dags att sova! Tror jag ska göra mig en kopp te till det också. Mys!

Imorgon är det dags för skola igen, vilket jag egentligen inte är taggad på. :-( But life sucks sometime och det är bara att kämpa på, tyvärr. Efter skolan ska jag hur som helst träffa min älskling så det är ju någonting positivt iallafall! Jag tror även att jag ska försöka klämma in ett gympass mellan timmarna med Henrik och min to-do för kvällen. Vad det är för slags to-do får ni veta imorgon eller på onsdag. Jag är såååå nervös haha!

Snygg tjej efter hårfärgningen i lördags..


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Det kan jag förstå! Typ som när jag hade tagit ut min tandställning ;)

2011-08-22 / 22:12:09
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: