Övertrött

Tjaaaa. Idag har jag varit i skolan (percis som vanligt nu för tiden..) och stått ut ännu en dag. För ärligt talat så suger det att gå i 9an i Källtorp. I princip alla är små och jobbiga (vet att åldren inte är någon stor skillnad, men tro mig MOGNADEN skiljer något otroligt..) och folk beter sig åt helvete rent ut sagt. Menmen, anledningen till att jag går dit är för att få mina betyg och för att sedan äntligen försvinna därifrån.

Vi började även att följa schemat idag (som vi för övrigt har klagat på då det suger) vilket betydde vanliga lektioner, 08:20-14:55. Musik, språkval, klassråd, lunch, matte och NO. Matten var faktiskt riktigt skön! Vi har nämligen börjat strukturera de lektionerna på ett annat sätt. Alla tre klasser (9orna) har blandats lite. De som siktar mot högre mål går i en gemensam grupp (där jag ingår) på 33 st. Så då får jag möjlighet att träffa andra som egentligen inte ingår i min klass, vilket är hur bra som helst av vissa anledningar. Och de som kanske inte siktar lika högt går i sina ordinarie klasser. Jag tycker att det funkar perfa!

Efter skolan åkte jag hem på momangen och sedan dess har jag tittat på One Tree Hill och tagit det lugnt. Har huvudvärk och är jättetrött så ska sova tidigt ikväll.. Och förhoppningsvis kommer min fina älskling hit och sover efter sin träning. Hatar att sova ensam ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: