Seriemys

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Jag har helt enkelt inte haft tid.. men nu har jag det!
Igår efter skolan mötte jag upp min mamma i jakobsberg för att köpa lite skolsaker (dom ni fått se!). Efter det åkte jag hem till min finaste och efter lite funderingar hit och dit kom vi fram till att vi skulle bege oss hem till mig. Men på vägen hamnade vi på konsum för att köpa godis.. inte lite godis heller. Shit alltså vi hamnade i lite godiskoma. ;)

Senare på kvällen såg vi på film och bara myste. Han sov även kvar.

Idag när vi vaknade åt vi frukost och fixade lite saker och tog oss mot jakobsberg. Han skulle på träning och jag skulle till centrum för att köpa lite nytt smink! Välbehövligt.. Efter min lilla ''shoppingrunda'' kom mamma och Peter och hämtade mig och så åkte vi mot min samling med laget. Det var dags för match! Vi spelade mot Bele med 10 man och förlorade med 3-1. Första 20 var vi grymma och ledde med 1-0 men sedan tappade vi det. Aja, lite bättre resultat än sist vi mötte dom.. Då var vi 8 man och förlorade med 0-6. :P

Efter matchen åkte jag hem och tog ett baaaaaaad! Sedan efter det har jag bara ätit middag och tagit det lugnt. Ganska så skönt.. Och nu på kvällen har jag varit iväg till handlarn och köpt Cola och popcorn! Tänkte ha lite One Tree Hill marathon (ovanligt?) i min ensamhet.


I'll never leave you my dear..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: