Today I've done this

Hej!
Igårkväll kom som sagt Henrik hem till mig. Men som den trötta flickvännen jag var igår (jag är sjuk) så sov jag när han kom hit.. Efter en stund vaknade jag till liv lite och vi såg på film, Trust hette den. Efter filmen somnade vi och idag har vi bara tagit det lugnt. Min hals har blivit värre och jag mår inte speciellt bra :( Så för att inte bli värre så har vi hållt oss inomhus med tv-tittande och bakande. Vi bakade hallongrottor!

Men för en stund sedan begav sig Henrik härifrån. Han skulle nämligen iväg och träna.. Så nu är jag ensam igen och har precis sett ett avsnitt av One Tree Hill. Det är även det jag planerat att göra resten av kvällen.. Och så ska jag se sista allsången! Jag har blivit som en riktigt tant som älskar allsång alltså! Egentligen ville jag åka in och se sista ikväll bara för att men näe, jag är ju sjuk.. Och vet ni? Imorgon är det skola! Det ska bli skönt med rutiner, men ändå lite trist.. Jaja, kul att träffa några utav vännerna igen iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Kolla gärna in min, kanske blir nya favoriten? ;)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-08-16 / 19:30:02
Postat av: Anonym

Fin blogg! Kolla gärna in min, kanske blir nya favoriten? ;)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-08-16 / 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: