Lucia

Godkväll i ''höst''-mörkret!

Idag är det Lucia, fast det har jag svårt att tro att någon missat (?) Så i skolan hade vi tre föreställningar. Det gick jättebra och ingen började brinna (vi hade levande ljus). Efter föreställningarna fick vi sluta, vilket för mig blev 11:30. Superskönt! Då mötte jag upp två av mina lärare för betygssnack. Åh vilka lättande svar det blev! Jag är så nöjd och glad.

Efter det mötte jag upp älsklingen och vi uträttade ett litet ''ärende'' skulle man kunna säga. Busigt, hehe. Jag fyllde även på garderoben med två små behövligheter, nämligen detta:



Tack Ebba för att du fyllde på din garderob så att jag blev påmind om att fylla på min, haha!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Yey du har börjat igen! :D

Haha ibland är det bra med bloggar ;)

2011-12-13 / 17:57:49
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: