Today

Idag var duktiga jag iväg och gymmade på förmiddagen. Sedan gick jag hem till Atahan där han och Kardo var. Vi spelade COD -  Black Ops och fan vad jag ägde. Skitkul att döda zoombies ju!!

 Efter ett bra tags spelande gick vi ut och träffade Miriam och Yasmina och sedan rörde jag mig mot Sumpan. Där mötte jag mamma och Peter för middag och AIK-Elfsborg. Inte så jättekul match men fan vad taggad jag blev på fotboll.. Hm. Efter matchen åkte jag hem och såg film med en fruktskål i handen. Mums!

Just nu ligger jag i sängen och har precis sett klart filmen = filmen pausades lite ibland så att säga.. Snart tänkte jag försöka sova. Hoppas på bättre humör imorgon iallafall, bortsett från spelstunden med pojkarna så har denna dag varit ganska så usel. Är ganska så upside/down för tillfället, jävla deppskalle alltså. Längtar hur som helst tills tisdag då jag försvinner för några dagar! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: