Återberättande

Skolavslutningen, fredagen den 10 juni: I skolan blev det tal i aulan, fick gå upp på scenen och ta emot en biobiljett som tack för hjälpen på balen, fika i klassrummet, betygsutdelning och sedan slutade vi! Då mötte jag upp ett flertal vänner och så hamnade vi på Svea för pizza-lunch och inte alls långt där efter plaskade jag och Hannah i poolen hos Johanna. Efter några timmar åkte jag hem för att duscha och fixa om mig för att sedan äta middag med familjen. Runt åtta-tiden fick jag skjuts till en av Henriks kompisar Ebba som hade en mysig tillställning på kvällen. Hade en riktigt trevlig kväll och natt! Runt tre stampade jag, Henrik och Ivan in hemma hos Henrik och somnade.

Helt okej betyg, Bilden, Hemkunskapen, Idrotten, Fysiken, Kemin och Svenskan ska höjas nästa termin. MINST.

Lördagen den 11 juni: Vaknade väldigt sent och på kort varsel var jag och Henrik i kallhällsbadet med Magnus och Linnea. Sol, bad och CocaCola. Runt fem åkte jag hem och ''taggade inför match''. Matchen spelades på hemmaplan på kvällen med endast tio spelare mot Spånga IS och slutade 1-1. Jag var bara allmänt arg och trött på livet *ta det med en nypa salt* och presterade under min kapacitet, blä. Efter matchen var det hem till Hannah med henne och Johanna för grillat till middag. Efter middagen rörde vi oss mot Översjön men det var ingen världshitt så vi försvann därifrån ganska snabbt. Runt ett/två-tiden mötte jag Henrik och så gick vi hem till honom och sov.


Söndagen den 12 juni: Vaknade upp och konstaterade att jag inte behövde ha söndagsångest (!) Låg kvar ett tag och sedan blev det frukost, cykeltur till Johanna för att hämta mina betyg som jag glömt där och sedan mötte jag familjen i Jakobsberg för att åka vidare till gammelfarmor. Där firade vi henne då hon fyllt år hela 86 år! Alltid lika kul att träffa henne, hon är underbar hon. Efter en fika och lite prat har vi nu kommit hem och jag är jättetrött.. Ska nog plocka lite i rummet och sedan hitta på något att göra. Brottas med alla myggbett som kliar kanske, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: