Busy woman

Har varit lite ''upptagen'' och inte kunnat blogga. Men iallafall; I söndags så kom Henrik till slut och sov kvar här. Och idag (egentligen igår nu..) har vi bara tagit det lugnt. Vi tog en promenad ner till sandvik och satt där på ett berg/klippa och pratade ett bra tag. Jag älskar dig Henrik!! Klockan tickade iväg och han skulle träna och jag skulle äta middag med familjen då min bror fyllde år. Av mig fick han pengar, alltid uppskattat av honom. ^^



Efter middagen duschde jag och fixade mig skitsnabbt. Sedan mötte jag upp Johanna, Marie och Madde på tåget. Vi träffade några i Rålis en liten stund och sedan åkte vi tillbaka till kallhäll. Då var det donken-time och där träffade vi Henrik och Janzon. Mcflurry Daim in my <3 Strax efter halv ett tog vi alla bussen hemåt till vardera och jag kom hem runt halv två. En blandad kväll med både roliga och tråkiga saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: