De senaste dagarna..

Torsdag: Umgicks med Johanna, Ellen, Ewe och Hannah. Vi badade och tog det lugnt. På kvällen blev det filmmys med Johanna och en godispåse. Sedan somnade jag hos henne.

Fredags: Vaknade hos Johanna, tog det lugnt och gjorde oss klara. På eftermiddagen samlades vi ett gäng hemma hos Max för film (=regn ute!). Jag mådde inte speciellt bra (gått och blivit småkrasslig från badet torsdags = förkyld och hängig) så jag var ganska död, haha. På kvällen drog vi iväg och bowlade och jag vann. :D Efter bowlikngen hamnade vi hemma hos Ebba där några redan var. Och senare fick vi skjuts hem till Mage (jag, Henke, Mange och Linnea) där vi kollade på film. Efter filmen gick jag och Henke hem till honom och sov.

Idag: Jag är fortfarande kvar hos Henke och vi har precis ätit frukost.. Nu står han i duschen så jag passar på at skriva.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl seeeee. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: