Förändring

Jag har blivit sämre och idag är det feber som gäller. :( Mår verkligen inte bra och ber till gud att jag får bli frisk snarast. Jag är helt slut.

Iallafall så vaknade jag i panik och smärta runt halv elva imorse. Har inte mått så här dåligt sedan 2007 då jag hade en streptokockel-inflamation i benet.. BLÄ. Iallafall så tog jag en ipren och somnade om till tolv. Sedan har jag sovit lite fram och tillbaka i hopp om att vakna lite piggare.

Planerna för idag var egentligen att jag och morfar skulle åka till skolan för att hämta mitt tv-bord som jag gjort på slöjden (panik, min lärare får semester imorgon så dags för det nu..). Men istället fick mamma åka med då jag mår som jag mår. Så jag har pillat lite med det och nu står det på plats. Ni får se sen!

Nu tänkte jag fixa klart i rummet, jag blir nämligen aldrig nöjd med möbleringen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: