Lök bror, lök

Fyfan vad jag har ont i fötterna! Har i princip gått konstant sedan halv tre idag och nu får jag äntligen sitta ned och bestämma när jag vill ställa mig upp, haha.

Jag åkte iallafall till stan som sagt och fixade en grej och sedan blev det chill i skolan för att sedan börja förbereda allt. Flytta bord, duka, blåsa ballonger, fixa serpentiner osv. Sedan kom alla nior och fy satan vad fina de var! Shit alltså. Sedan började det med att ställa ut mat, hämta in tomma skålar, fylla på kannor med dryck, bli halvt mobbad av vissa (kärlek haha!) osv. Runt halv åtta fick vi äta och för cirkus en halvtimme sedan kom jag hem. Riktigt lök var det där också, så jag har precis duschat. Aldrig uppskattat en isakall dusch så mycket haha.

Nu tänkte jag iallafall slänga mig i säng och slå på någon film för att sedan sova. Börjar halv nio imorgon... segt. Men lär sluta tidigt, och då blir det till att förbereda det sista för skolavslutningen. TAGGA.

Fina syster och Robin idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: