Myskväll

Idag har jag varit på bolindervallen för att förbereda massa olika träningspass för barnen som kommer dit i augusti. Det gick bra och höll på mellan 15:00-17:30 ungefär och efter det åkte jag hem.

Väl hemma har jag bara tagit det lugnt, fixat lite och checkat in H&M's nya rea. Hittade en massa fint men beslutade mig bara för lite av godsakerna, så nu är detta påväg hem till mig:

(Johanna, om du läser detta.. så märk att jag har beställt TVÅ klänningar.. dvs jag har köpt TRE klänningar inom loppet av en månad, du borde vara stolt..)

Efter min lilla ''shoppingtur'' på nätet så har jag inte gjort så mycket. Jag väntar mest på att min fina älskling ska komma hit. Vi ska ta cykeln till handlarn och köpa gottis för att sedan se på solsidan hela kvällen, då vi har box ett (tvåan ska köpas!!). Det blir en mysig hemmakväll, nu när vädret inte tillåter en att vara ute mer än nödvändigt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: