Niornas bal

Dagen har varit.. slö. Har inte haft någon lektion typ, bara prommenad och prat med Karl och Maniel. Sedan var det tandläkarbesök och där beslutades det att operationen inte kommer äga rum fören om ett par år, om jag vågar då. Hehe.

Efter tandis fick jag skjuts hem av min bror på moppen i regnet, mina ben frös en aning.. Och när vi kom hem fixade vi med lite saker och nu har jag precis duschat och bytt om till ikväll då jag skall agera ''servetris''/liknande på niornas bal i skolan! Ska bli kul och se hur alla ser ut. :-)

Men innan dess måste jag till stan en snabbis. Ska möta upp Therese så att jag får lite sällskap och så ska vi fixa en sak. Och efter det blir det dirr till kallhäll och till skolan. Hoppas på att få lite bilder ikväll också, hehe. Puss!

Vit skjorta och svarta jeans, stabilt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: