Regn, regn och åter regn

Igår kom Henrik hit efter sin träning, därav noll bloggning. Vi såg på Johan Falk och bara myste. Sedan sov han kvar här.

Idag vaknade vi runt tolv, och jag vaknade med en brutalt sönder hals. Har otroligt ont och är hängig.. Därför har jag varit ganska död idag. Vi har för det mesta legat i sängen och jag har sovit lite titt som tätt. Jag mår verkligen inte bra. :(

Efter middagen någon gång åkte Henrik iväg för att träna igen och jag blev ensam kvar.. Så jag tänkte att jag kunde pallra mig ner till centrum för att köpa halstabletter. Det gick ju bra, när det började spöregna! Jag blev helt dyngblöt så det första jag gjorde när jag kom hem var att få av de blöta kläderna och hoppa i Henriks Ziperall! Han orkar nämligen aldrig ta med sig den hem.. Men det gör inte mig någonting. ;-)

Så här mysig är jag just nu, med blött hår!

FÖRESTEN, om någon söt person där ute har lust att hjälpa mig med en fin design... snälla säg till. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: