Shopping i Kista

Idag har jag varit i Kista med min käre vän Hannah! Vi kom dit efter halv ett någon gång och började genast titta i butiker. Jag plockade på mig massar och slösade massor med pengar.. Men jag är nöjd! Efter lite beslutstagande satte vi oss ner för en lunch i foodcourten, vi båda åt grekisk kyckling souvlaki med tzatsiki. Hur gott som helst!

Efter lunchen fortsatte shoppingen och efter ett X antal timmar satt vi på bussen hem igen, hur trötta som helst! Detta fick jag med mig hem:

Högmidjeshorts - BikBok 199:-
Blommig t-shirt - H&M 50:-

Stickad tröja - JC 149:-

Högmidjekjol - JC 70:-

Shortsdress - NewYorker 269:-
Erbjudande på Bikbok; 2 st för 19:-

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a 's

svar å nej :( kanske borde dra till Ikea haha :)



Tänkte också dra till kista idag , men gjorde det aldrig haha :)

2011-06-20 / 18:10:18
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a 's

svar haha :)

2011-06-20 / 23:28:13
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: