Trött tjej

Idag gick jag upp jättetidigt för att vara jag. Redan 10:10 ringde klockan.. Anledningen var att jag skulle iväg på ett litet ärende cirkus halv tolv så det var bara att stiga upp! Och det gjorde jag.

Efter det lilla ärendet har jag bara chillat gorilla här hemma. Dvs suttit vid datorn, solat, tagit en svalkande dusch och överraskat familjen med färdig middag när de kom hem. Pannkakor! :D (Som jag förövrigt varit sjukt sugen på i över en vecka.. så valet av middag var lätt när jag fick bestämma.)

Nu på kvällen har jag varit iväg med mamma och peter och handlat lite som kommer behövas under de kommande dagarna. Och nu är jag hemma och bara chillar! Ska nog ta och vika in mina rena kläder i garderoben nu, jätteroligt verkligen..


En gullig bild från tidigare i veckan... haha, Johanna och Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: