Underbara sommarlov

Tjeeeena!
Nu är jag hemmaaaa.. Sov nämligen hos Henrik inatt igen. Kan berätta vad som hänt sen senast..

Efter inlägget igår åkte vi hem till mig för att äta grillat till middag och fixa lite saker. Runt åtta åkte vi vidare och fixade det sista och slutligen runt nio-tiden var vi hos Linnea med lite trevligt folk. :-) Dansade, sjöng, skrattade, gungade, klättrade osvosvosv. Runt två var det jag, henrik, mange och linnea kvar så vi satte på film och efter en stund begav vi oss hemåt. Slutet på natten/morgonen var kaos så ja. Fuck it.

Idag har vi sovit läääänge och när vi till slut gick upp så spelade vi kort med Felicia och Jessica. När Henrik sedan på kvällen skulle träna så fick jag skjuts hem, och nu är jag häääär!

Ikväll blir det en chillnation night för mig själv. Är fortfarande lite halvt krasslig och mår lite dåligt. Så jag tänkte hoppa in i en dusch för att sedan sätta fötterna i fotbad, måla naglarna och massa sådant. Myyyyyyys!

Stabil brud lyckas ta sönder sina favoritjeans I EN JÄVLA KLÄTTERSTÄLLNING :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt var det och jag har ont i mitt finger som klämde sig ;)

2011-06-19 / 20:06:36
URL: http://jennygothlin.blogg.se/
Postat av: Ebba

och jag har ont i min fot! :(

2011-06-19 / 21:03:23
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Haha, jag råkade sparka Ivan när jag snurrade på den där snurrgrejen xD

2011-06-19 / 22:01:34
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: