Värd dag

Nu är jag hemma!
Idag har jag haft en underbar dag. Den började med bad i översjön med ett flertal personer (orkar inte rabbla upp alla..) för att sedan röra sig på cyklar mot Donken med hela högen. Maten var jätteäcklig, och det trodde jag aldrig att jag skulle säga om mitt älskade Mcdondals. Efter måltiden cyklade alla åt olika håll, = jag och Henrik cyklade hem till honom. Där somnade vi en stund och sedan cyklade vi till bolinder för att han skulle träna lite. Riktig köttarpojkvän alltså! Efter hans träning cyklade vi hem till honom igen och bara tog det lugnt och senare mötte jag och några fina flickor och han mötte Mange.

Jag och flickorna rörde oss mot Donken (fatasses) för glass och efter ett tag dök pojkarna upp igen. Jag fick lite smått panik om att bussarna slutat gå men som tur var hann jag med den sista till slut ändå! Kärlek till att iPhonen finns med underbara SL-appen. Så strax innan halv två kom jag hem. Och nu ska jag strax sova.. Imorgon väntar ett ledarmöte på bolinder och en solsidan-kväll med min älskling. Kan bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: