Beck-marathon

Nu har jag precis ätit middag. Eftersom att mamma är sjuk så tog jag saken i egna händer och började skära massvis med grönsaker för att sedan få lite hjälp med köttfärsen och löken av Peter. Så slutligen blev det en fet Tacos-middag. Så himla gott var det!

Ikväll blir det ännu en hemmakväll. Det fanns andra planer men eftersom att pengarna i plånboken tryter (är så oekonomisk att jag är näst intill pank när det är två veckor kvar tills barnbidraget kommer..) och jag måste uppe tidigt imorgonbitti så stannar jag hemma. Så ikväll tänkte jag ha lite ''Beck-marathon'' här hemma. Jag har fixat fram tre stycken Beckfilmer som jag tror att jag inte sett. Okänd avsändare, Annonsmannen och Kartellen. Någon som sett dem? Är de bra? Jag hoppas även på att få lite sällskap av mannen i mitt liv men det får vi se.



Sommarsommarsommar..


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Haha ah det finns 4 olika platser, flyer, bas, bakspot och frontspot. Flyern flyger, basarna lyfter upp och spottarna hjälper att lyfta, fånga och ta emot om nån ramlar :) Haha lite snabb info sådär ;) Jag är backspot och det är så sjukt roligt men även jobbigt! Det är inte alls som på film utan det är mycket jobbigare och mer basik saker :) Är Beck filmerna bra frästen?

2011-11-05 / 20:59:53
URL: http://elinekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: