Dagen idag

Idag var tanken att jag skulle plugga gärnet. Men hur har det gått egentligen? Åt pipsvängen! Jag har två viktiga prov nästa vecka och allt känns bara åt helvete. Ingen rolig känsla. :( Men förhoppningsvis blir det bättre ikväll när Peter kommer hem så jag kan få hjälp med matten iallafall!

Så när pluggandet gick åt pipsvängen idag blev jag rastlös. Därför tog jag tag i hemmet och började städa! Jag dammsög hallen, vardagsrummet, köket, hallen@övervåningen och mitt rum. Jag tog hand om all disk, flyttade och gjorde bättre plats i köket, gjorde i ordning ett ljusfat till köksbordet osv! Mamma blev jätteglad när hon kom hem, hihi.

Nu ikväll, runt 20 ska jag ta mig bort till ishallen för att se älsklings hockeymatch. Forever_alone_96


Kommentarer
Postat av: A l l y s a n d r a

svar mja.. de snöade 15 min. WOOOHOO

2011-11-28 / 00:06:08
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Nja inte direkt piercing, men det finns en "öronpiercing" jag är sugen på att göra ;) Sen har dom massvis med töjningar där! :D

2011-11-28 / 22:09:04
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: