Flyttat bloppisen

Ikväll bestämde jag mig för att göra en ny blogg under denna domän för att ha bloppisen där istället. Så för att gå in och titta i bloppisen klicka HÄR. Är glad att jag kom att tänka på att göra en bloppis, jag har nämligen bestämt träff med några tjejer för att byta sakerna och kommer att tjäna 400+. Nice!

Just nu ligger jag och H i sängen och gluttar på House och ska snart sova. Han har otur och ska upp kl 06:30 imorgon, medan vissa andra har sovmorgon till 07:40.. :-D Godnatt!


Vilka snyggingar..


Kommentarer
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Kajsa har inte blogg för tillfället, vad jag vet. ;) hehe



gulli bild hihi :)

2011-11-15 / 22:53:47
URL: http://perfektionist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: