Jobbat hårt

Nu är jag hemma igen! Jag blev som sagt upphämtad på bålsta station av mormor och när vi kom hem till henne var det bara att börja arbeta! Jag hade ett litet ''extrajobb'' att göra så att jag kan fylla på plånboken lite. Så därför hjälpte jag mormor och morfar att räffsa bort all löv på deras tomt. Och tro mig, deras tomt är stor! 13 stora sopsäckar blev det. Jag lär väl få ont i armarna och ryggen imorgon efter allt räffsande och hukande för att få i löven o säckarna.. ;)

Efter allt slit blev det en välförtjänt fika. Äppelkaka! Så gott. Efter ett tag fick jag även skjuts hem och nu sitter jag i sängen och är jättetrött. Söndagsångesten börjar krypa fram lite tyst också, jag vill inte tillbaka till skolan imorgon.. But you gotta do what you gotta do.. :)


Kommentarer
Postat av: Michaela Isabella Frigren

SV: Hahaha!! "Inte menade för varandra". Nej aldrig i livet :(<3

2011-11-06 / 21:14:56
URL: http://onlymich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: