Julklappstips!?

Idag försov jag mig på morgonen. Som tur var missade jag endast en dålig (ryktet pratade) film som skolbion visade! När jag väl kom (runt lunchtid) var det en lugn engelskalektion, en chill idrottslektion och en ännu chilligare svenskalektion och sedan slutade jag! Då vandrade jag hem till farmor där jag fick standardmellisen, risifrutti och smörgås. Sedan satte jag igång och arbetade! Samlingen till min julklapp går bra.. ;-)

Efter middag + fika fick jag skjuts hem. När jag kom hem möttes jag av en sjukstuga. Det hela började för ca 1,5-2 månader sen. Då var min låtsaspappa sjuk, sedan jag, mamma och min bror. Peter (min låtsaspappa) blev frisk, likaså jag. Sedan var det mamma och min bror som fick lida och nu var det nästintill helt friska. Tror ni inte mamma och Peter åker på kräksjuka då!? Åh, samtidigt som jag tycker jättesynd om dem så är det världens äckligaste sjukdom. Och jag är jätterädd för att kräkas! Jag ska leva på C-vitaminer de närmsta dagarna och vara hemma så lite som möjligt för att förhoppningsvis hålla mig frisk, haha!

Just nu tittar jag runt på lite julklappsinspiration. Någon som har förslag på vad man kan köpa till;


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Hihi ja det är verkligen mysigt, och katter är bäst! ;) <3

2011-11-22 / 22:08:49
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Ja det kanske jag ska göra! :D Blir nog bilder isf för jag äger ingen bra kamera man kan filma med ;) Blir helgens projekt! <3

2011-11-22 / 22:40:20
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

godmorgon! planer för dagen? :D

2011-11-28 / 06:28:36
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: