Lucia

Idag var det ännu en dag i skolan. Massor med lektioner men även första luciaträningen. För att bättra/hålla kvar betyget (VG) i musik så har jag valt att vara med i luciatåget iår. Men det är också för att det är kul att göra någonting annat på en liten del av lektionstid. ^^

Efter att jag slutat mötte jag upp två vänner för att hämta en tröja jag ska få låna och sedan åkte jag hemåt. Jag har pluggat och fixat en massa här hemma och även varit iväg och solat. I'm brownie hihi. :-)

Imorgon väntar en dag bestående av skola, middag med pappa och syskonen då pappa fyller år och så. Mer får ni veta på lördag för imorgon sover jag inte hemma. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Hihi tack! Det är det jag oftast får höra, men ibland tröttnar man ju ;) har dock inga planer på att färga inom den närmsta tiden :) <3

2011-11-10 / 22:17:29
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: