Näst sista praodagen

Idag var det prao som vanligt! Så roligt. Och idag var min handledares dotter där istället, så sjukt skön! Hade så gärna praoat en vecka till men tyvärr är det back to school på måndag.. :(

Nu är jag hemma och tar det lugnt. Ska ta och se över lite bilder till en ny bloggdesign. Ebba har lovat att hjälpa mig och jag är såå tacksam över det! Dock funderar jag på om det ska vara en höstig design, eller lite mer julig då det faktiskt är jul och vinter snart? Hmm... VAD TYCKER NI?

Senare ikväll ska jag även iväg och se älsklingens hockeymatch. Han är äntligen frisk (både han och jag var sjuka i över 1,5 månad...) och får börja spela igen. Lite jobbigt att den inte börjar fören 20.30 bara, en match kan ju liksom ta upp till 2 timmar beroende på hur många avblåsningar det blir..



Kommentarer
Postat av: Ebba

Praoar du bara en vecka? :o då hinner jag ju inte hälsa på :( <3

2011-11-17 / 20:07:02
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Ebba

och by the way, vintrig design tycker jag! :) det är ju faktiskt en bit in i november nu ;) och första advent snart :S <3

2011-11-17 / 23:21:00
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Gud vad roligt! :) Du får säga till när du ska jobba! :D <3

2011-11-19 / 18:38:57
Postat av: Anonym

/Ebba

2011-11-19 / 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: