Prao dag 1

Tja!

Idag var det min första praodag. Det var riktigt roligt och jag lärde mig en hel del nya saker. Det var även kul att jag inte bara får ta hand om t.ex disk och sånt utan jag fick göra iordning måltider och lära mig lite om espressomaskinen osv. Såklart lär jag mig mer för varje dag men det gick jättebra idag iallafall! Och inte för att tala om maten.. Jag fick en Räkröra-bagel till frukost (lyx?), en jättegod toast med sallad till lunch och till eftermiddagsfika blev det en chokladboll. Snacka om att jag kommer rulla i slutet på veckan. Så himla nice ju haha! :D

Efter praoen blev jag hämtad så åkte jag till farmor. Där firade vi min farmors sambo som fyller år med middag och tårta. Senare fick jag skjuts hem med min kusin och hennes far och nu är jag hemma! Ska strax hoppa i säng och se på Den som dräper och sedan sova. Imorgon är det prao igen, wohooo! :-)

Kommentarer
Postat av: Irma

jag praoar på Djurmagazinet ^^ helt okej faktiskt, vart praoar du? waynes? :))

2011-11-14 / 22:25:13
URL: http://irmastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: