Weekend

I fredags umgicks jag med älsklingen och massa kompisar. Först blev det donkenhäng och sedan hamnade vi hemma hos Max där vi spelade tv-spel och såg skräckfilm. En bit in på natten vandrade jag och älskling hem till honom i regnet och sedan sov jag där.

I lördags var jag med älsklingen ett tag för att sedan åka hem när han skulle träna. På vägen hem stötte jag på Amani och Vanja som skulle och fika, så jag hängde på. Senare på kvällen kom älskling hem hit och vi tog det lugnt hela kvällen.

Vi drack lyxiga varma choklader och åt en varsin stor bit äppelpaj

Idag åkte jag till mormor på förmiddagen. Där hjälpte jag henne att tvätta fönster och senare kom även resten av familjen och moster m. man (Nisse var redan där) och så fikade vi och firade moffa.
Nu på kvällen (sedan jag kom hem) har jag tagit hand om lite sysslor och nu tittar jag på Beck. Ska snart försöka sova bort magontet för att imorgon orka till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: