3 saker..

3 saker jag inte förstår mig på:
-Folk som inte gör annat än att uppföra sig spydigt och leka allan ballan
-Hur vissa kan säga att coca cola är äckligt
-Hur man är ekonomisk 

3 saker jag gjort idag:
-Sett mitt lag spelat match
-Ätit godis
-Tittat på världens bästa serie, one tree hill.



3 saker jag vill göra innan jag dör:
-Bo utomlands
-Shoppa på ett helt oberoende sätt en hel dag
-Gifa mig och leva ett lyckligt liv 

3 saker jag skulle vilja lära mig:
-Spela gitarr
-Tala ett till språk utöver Svenska och Engelska flytande
-Bli ekonomisk och spara flera hundra i månaden 

3 favoriträtter:
-Kycklingsallad alá Cornelia
-Ris m. kyckling och jordnötssås
-Buffalaowings n' dollarchips


3 saker jag gillar.
-Fotboll
-Framgång (kan vara t.ex något i skolan)
-Skrillex



3 viktiga saker i mitt rum:
-Min feta garderob med feta speglar
-Min säng
-Min laptop


3 dåliga saker som hänt när du har druckit alkohol. 
-Sprungit i all världens fart mot bussen som är påväg, kommer i en kurva och ramlar och mobilen som ligger i jackfickan fick sig en rejäl spricka
-Legat och ''vilat'' mitt på bilvägen i Stäket, oups..
-Kört moppe för första gången och ramlat


Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha alla dina tre maträtter hade kyckling! ;) <3

2011-10-19 / 20:26:59
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: