Dagen idag

Idag har jag hunnit med mycket! Jag har hunnit se klart filmen Shutter Island med min finaste, hunnit spela match mot Ängby IF för att avsluta säsongen, jag hann även göra världens snyggaste mål från halvplan som seglade in över målvakten och in under nättaket (självsäkert, men det var faktiskt ruskigt snyggt!) + ett vänsterfotsmål = två mål på en match som vi slutligen vann med 6-1 (!), jag har även hunnit rita världens fulaste beskrivningsbilder till min laborationsrapport, förberett inför min och Karls Redovisning om Fattigdom och slutligen så har jag hunnit hamna här. Framför datorn med Melissa Horn sjungandes ur högtalarna!

Med andra ord så har dagen faktiskt varit ganska så bra. Ett till + är att jag inte längre är lika skadat i låret. Min vila från träning + match i två veckor lönade sig lite. Även om det fortfarande känns när jag skjuter med högerfoten så går det åt rätt håll. Så i veckan ska jag försöka börja träna med laget igen! :)


Efter matchen idag, snygg #12:a med plåster på näsan va? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: