Feber?

Kalaset var supermysigt! Det ägde rum på min mosters arbetsplats, nämligen i en skola inne i stan. Anledningen till det är att det var många gäster och att alla inte hade fått plats hemma i deras lilla 2:a i Årsta. Det som var roligt var att det var många nyblivna mammor och pappor där = små bebisar! Eller ja, dom var väl ca 6 månader +. Men iallafall! Så himla söta. :)

Efter kalaset begav vi oss hemåt. Jag var även tvungen att köpa mig en ny töjning inne i stan då jag igår gjorde en chansning.. Jag köpte en i 6mm i hopp om att jag skulle kunna hoppa från 4mm till det. Men det gjorde så ont så jag köpte mig en 5:a idag. En hel svart, den i 6mm är zebrafärgad!

Just nu har jag precis ätit middag och skrivit klart min labrationsrapport. Jag behöver bara rita förklarande bilder till den men det kan jag göra senare! Så alldeles strax ska jag ta en dusch för att bli lite piggare.. Jag tror nämligen att jag börjar få feber. Mitt normal ''värde'' brukar ligga på 36 grader men just nu ligger det på 35,6. Aldrig kul att vara sjuk! Och jag som har min sista match för säsongen imorgon.. Iallafall så efter duschen blir det att hoppa i myskläderna för ikväll får jag en mys-kompis som är lika sjuk som jag! Nämligen min finaste och bästaste pojkvän, hihi. Våra planer är att se filmen Shutter Island och smaska i oss ostbågar och dricka Coca Cola. Låter mycket bra om ni frågar mig.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Den filmen är jättebra, fast konstig! ;) Du går väldigt snabbt fram med din töjning, tål dina öron det? :O

2011-10-01 / 18:50:41
Postat av: Michaela Isabella Frigren

SV: Hihi det blev den andra :)

2011-10-02 / 11:33:41
URL: http://onlymich.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: aha okej! :) själv är jag jättelat och orkar aldrig åka in till stan så det tar rätt lång tid mellan mina töjningar :p den senaste fick jag dock av en kompis :)

2011-10-02 / 16:06:22
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Ebba

5, och det är min tredje töjning, gick från 2 till 3 och 3 till 5 :)

2011-10-02 / 17:12:25
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: jag hade haft 3 väääldigt länge, sen så tål ju vissas öron mer än andras! :)

2011-10-02 / 18:01:26
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: