Födelsedagskalas

Godmorgon!

Eller egentligen har jag ju varit vaken i nästa två timmar.. Så kan det gå när man är är förkyld och inte får sova!

Jag ligger hur som helst fortfarande i sängen och har precis avslutat två st One Tree Hill avsnitt. Jag har haft en ganska så skön morgon med andra ord.
Idag väntar storkalas för min inte alls så stora kusin! Lilla Nils fyllde så mycket som ett år igår! Så idag ska vi åka på födelsedagskalas! Det blir nog mysigt. Fast jag får nog hålla mig på avstånd lite så att jag inte smittar ner honom..


Efter kalaset har jag inga som helst planer. Jag är ganska så trött med tanke på förkylningen så jag kanske bara stannar hemma.. H ligger hemma och är ännu sjukare och käkar pencelin så honom kan jag inte träffa. Jag kanske träffar någon kompis. Äsch, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: