Helt slut

Hej bloggen!

Idag har det varit en helt okej dag. Jag har varit trött som vanligt och det skapar ju sina nackdelar. Men annars så har dagen i skolan gått bra! På hemkunskapen fick jag veta betyget jag fick på konsumentkunskapsprovet. Gissa om jag blev glad när hon sa ''Du får solklart MVG!''. Så himla skönt! Det som är ännu bättre är att provet i sig är en väldigt stor del av slutbetyget, så nu gäller det för mig att ligga i och fortsätta prestera på den nivån!

Just nu är jag iallafall hemma. Ska plugga lite svenska inför provet som äger rum på torsdag. Känner att jag är osäker på mycket så nu j*vlar får jag ligga i.. Hörs senare!


Ler aldrig ''med tänderna''.. Se så fejkat det ser ut när jag gör det! :P


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Haha det är ju så det ska vara! :D Fick du också din när du varit på en bondgård med klassen i typ sexårs? ;)

2011-10-04 / 20:48:53
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Madeleine ♥

jättefin blogg!

allt bra? :)

2011-10-06 / 00:39:57
URL: http://madelajnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: