Höstlov

Hej!

Vet ni vad? Jag har äntligen fått HÖSTLOV! Det är så sjukt skönt verkligen. :D

Iallafall.. dagen idag har bestått av ett NO-prov (som faktiskt gick galant..) och lite fler lektioner. Bland annat Bild där jag håller på med en fett ball bok!

Efter skolan åkte jag hem och satte igång och baka. Meningen var att kolakakorna jag bakade skulle mumsas på ikväll tillsammans med några tjejer men planen sprack tyvärr! Så istället ska jag möta upp min älskling efter hans träning så ska vi åka hem till honom. Det blir bra!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och packa väskan. Later or tomorrow!


Blondie.. åh jag saknar håret hihi.


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Vet faktiskt inte men kan fråga imorgon när jag ska dit :)

2011-10-28 / 20:45:39
URL: http://elinekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: