Missnöjd

Ni vet den där känslan av att man är missnöjd med sig själv? Att man bara känner sig äcklad av att se sig själv i spegeln? Blä vad jag ogillar den känslan. Och den har varit med mig ett tag. Men istället för att verkligen lyckas ta tag i problemet så har det fått ligga kvar. Som en tyngd över axlarna.

Men jag vill få bort den där missnöjdheten! Jag menar, vem vill inte vara nöjd med sig själv? Åh vad jag vill. Det enda problemet är att det är så jäkla lätt att skjuta upp saker och ting eller att falla tillbaka på samma dåliga spår igen. Jag har en otroligt bråkig matlust som (utan att överdriva) spökar med mig. Ena dagen spyr jag på mat och andra dagen så är maten god. Men jag vill ändra på detta. Jag vill bli fit och vara sjukt nöjd med mig själv. Så nu väntar jag bara på att bli frisk och förhoppningsvis ta mig i kragen till att börja röra på fläsket som i vintras igen. Wohooo, go me..


(Så här såg en vecka ut i vintras.. och då brukade jag även ibland köra 5-6 träningar i veckan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: