Mycket på en gång

Igår åkte jag och mamma iväg och letade ny vinterjacka till mig.. Jag har haft en brun tjock fjällräven två år i rad, men har börjat tröttna på den nu. Den blir en reserv om jag fryser jättemycket i vinter, eller så försöker jag sälja den. Men den ''fjortisjackan'' är nog inte lika populär längre så vet inte om någon skulle köpa den.. :P

Iallafall så hittade vi en jacka! En väldigt fin och enkel av märket Racemarine. Jag lovar att visa upp den någon dag här framöver!

Efter det åkte vi och handlade och sedan hem. Åt middag och sedan blev det för sent för att åka någonstans. Så jag var bara hemma och chillade! Runt tio mötte jag H som varit här i Viksjö under hela kvällen hos någon kompis. Vi tog en kort prommenad och sedan gick vi hem hit och tog det lugnt innan vi somnade.

Idag gick vi upp tidigt! Jag skulle iväg och titta på mitt lags träningsmatch och han skulle iväg. Så klockan 11 var jag på plats på bolinder och tittade på fotboll. Tyvärr blev det en förlust, 0-1. Men tjejerna var duktiga! Efter det hängde jag med några av tjejerna och käkade godis och bara snackade. Mysigt faktiskt.

Nu är jag hemma och mormor och morfar har precis åkt. De var här och fikade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: