Pasta m. skink- & champinionsås

Hej!

Idag var det en ganska skön dag i skolan. Två riktiga lektioner och en halvdan + dans i nästan tre timmar. Dansen var ganska tråkig men skönare så än riktiga lektioner!

Efter skolan hängde jag ett tag med tjejerna och sedan åkte jag hem. Väl hemma började jag och mamma med maten. Igår skulle jag söka efter ett recept till imorgon (Kyckling i Jordnötssås) och då snubblade jag över ett annat recept. Nämligen Pasta m. skink- & champinionsås. Så det lagade vi! Jag är inte ett stort fan av champinioner i vanliga fall men vi skar dem lite mindre så det gick bra. Och det blev supergott! :D


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Allså så som du har ;) Fast mina är gråa :P <3

2011-10-27 / 23:48:31
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: