Simpass #1

*Puh*, en riktigt seg tjej här.. Jag klev upp klockan åtta imorse och kvart i nio var jag påväg mot jakobsberg. Först blev det en kort prommis med Johanna och sedan simning. Jag köpte ett månadskort i simhallen för en ytterst billig summa. Så nu ska jag försöka kötta i bassängen en månad fram över, + lite fotboll och förhoppningsvis gymmet. Ska få fett snygg kropp! *drömma..*
                                            

Efter 40 längder var otränade lilla jag ganska så trött. Men duktig kände jag mig iallafall! Så då blev det en prommis till stationen och sedan åkte jag hem och nu är jag hemma! Jag tänkte göra klart min hemkunskapsuppgift och skicka in den så slipper jag ha den att tänka på. Egentligen ska det vara inne nästa vecka men det skulle kännas skönt att vara klar.. :D  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: