Smygträna

Hej!

Igår fick vi som sagt besök av min moster med hennes man och deras barn (dvs min kusin hehe). Vi åt god middag och efterätt och Nisse stod för underhållningen hela kvällen! Dom åkte härifrån runt 00 och då satte jag på en film att somna till. En mysig lördagkväll verkligen.

Nu under morgonen/förmiddagen har jag inte gjort så mycket mer än att bara.. chillat. Fick en förfrågan om att följa med till komethallen för badmintonspel och självklart ville jag det. Så om ett tag ska jag möta upp några vänner för att spela badminton! Lite smygträning för min del då jag egentligen inte får börja träna förän imorgon (äter fortfarande pencilin), men jag har liksom en svag känsla av att vi inte kommer hårdträna.. :P


I väntan på Allsång på skansen i Juli                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: