Take a chillpill

Efter svenskaprovet och redovisningen i SO så tog jag mitt pick och pack och rörde mig hemåt. Resten lämnar vi utanför.

Väl hemma har jag druckit saft och tittat på massa One Tree Hill. Jag har även städat rummet då jag får fingäster imorgon! Några av tjejerna kommer hit för en myskväll. :-) Annars så har jag inte gjort så mycket mer.. Jag ska försöka börja på min NO-uppsats nu om hur första livet uppstod men det känns inte som att det kommer gå ikväll. Är i helt ofokus idag.

Lite senare kommer H hit och sover med mig. Litet + i kanten på den här dagen då iallafall. Om någon kom hit med en god glass så skulle det vara fint också! Men det är väl att drömma om, haha.


En tjejkväll för lääängesen.


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: haha ja man måste ju ha tålamod med det här :p men det är som med piercingar och tatueringar, har man börjat vill man bara fortsätta!

2011-10-07 / 22:02:05
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: