Trött på livet

Hej.

Idag är en sån dag då humöret håller samma färg som himlen: grådassigt och tråkigt. Jag är fortfarande förkyld och bär på en ständig huvudvärk. Men trots det försöker jag vara tapper och gå i skolan precis som vanligt. Vilket jag gjort i en vecka nu. Jobbigt men jag måste bita ihop för just för tillfället har jag inte inte tid att stanna upp och vara hemma. Jag måste prestera och leverera i skolan för att nå mina höga betyg jag hoppas att få.

Annars då? Bortsett från att jag inte är helt kry så är allt bra. Jag har pluggat mycket bra under veckan som passerat vilket resulterat i att jag nu ligger i en helt okej fas! Jag behöver endast träna på min SO-redovisning, plugga inför Gramatikprovet i Svenska och båda sakerna äger rum på Torsdag. Efter det ska jag börja på min uppsats i NO som ska vara inlämnad på måndag men det kan jag ta tag i när jag röjt undan SO:n och Svenskan. Det känns verkligen så mycket bättre än i förra veckan!

Men nu ska jag göra just det, röja undan Svenskan och SO:n. Iallafall börja med det och jobba gärnet i minst en timme för att sedan få rast resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Jajamensan! Du har alldelles rätt! För att se mig öppna paketet in action, kolla in min blogg lite senare... Kram!

2011-10-03 / 19:06:58
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: