Trött

Hey!

För tillfället mår jag otroligt dåligt. Jag har inte blivit kvitt min förkylning helt än och i helgen började hostan smyga tillbaka och inatt blev det bara värre! Jag vaknade flera gånger av att jag låg och hostade och bara mådde allmänt skit. Men trots det tvingade jag mig upp imorse då jag inte har tid att ligga hemma och vara sjuk! Så idag har jag lidit mig igenom ännu en skoldag och tro mig det var inte kul. Men någonting kul var iallafall att jag fick en mycket väl godkänd feedback tillbaka på min engelska uppsats. Vad i helvete, I ENGELSKA LIKSOM!? Gissa om jag blev glad. :D

Nu är jag hemma iallafall och har precis ätit en jäättesen ''mellis''! En kanelbulle och en klase vindruvor. Mumma efter en skoldag från 08:20-16:05.

Resten utav kvällen ska jag plugga Religon och förhoppningsvis läsa lite i Frankenstein (engelskaboken). Mamma skulle även ringa akutsvårdcentralen i jakobsberg (?) och se om de kunde titta på min hals så snart som möjligt. Jag har ju gått runt och mått så här upp och ner i mer än två veckor nu!



Jatack till att åka tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Haha ja då är det ungefär som mig ;) Det kortaste jag gått i en klass är 8 dagar x)

2011-10-11 / 18:06:18
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: