Inköpen från Stinsen

Igår var jag som sagt i Stinsen! Jag åkte dit med H direkt efter att han slutat skolan och vi började shoppingturen med att äta middag. Jag övervägde mellan Chicke Tasay (kyckling i jordnötssås) och Kebabtallrik, och faktiskt så vann kebaben då det var läängesedan jag åt det. Efter maten blev det småshopping! Jag var faktiskt ganska så duktig på att hålla i mina pengar och gjorde inte av med mer än 250 kronor (matpriset på 98:- inräknat)!



Jag köpte dessa två paren örhängen som jag blev jättekär i! De är köpta på Ur&Pen där de alltid har bra priser! 25 kronor styck för dessa. Även om kvalitén säkert inte är den bästa så är det värda pengarna. :-)

Jag köpte även en vanlig svart tubhalsduk från Ginatricot för 79 kr (20 % rabatt) och vanliga svarta småtoffsar från Kicks för 15:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: