Vilken känsla

Idag har jag fått hjälp av min pojkvän med att börja på en viktig uppsats (har försökt börja tidigare i veckan, men då har jag fått upp word-rutan och sen har jag bara stirrat på den..) som ska vara inlämnad imorgon. Och vet ni? Jag är äntligen klar! Och inte nog med det så har jag gjort klart en förberedelse av ett specialarbete i hemkunskap + sett mer av en film som vi läser boken om i engelska (hatar att läsa engelska böcker så jag ser filmen och läser boken för att förstå bättre haha..). Det är så sjukt skönt att inte ha någonting mer på högen nu. Underbaaart! Fast jag är medveten om att jag ska göra en laborationsrapport i veckan som vi kommer få på onsdag och sedan lär vi väl få något mer också.. Men ändå!

Igår kom H hit och vi satte på en av alla SAW filmer och jag kan fortfarande inte förstå att jag plågar mig med att se dem. De är ju hemska och jag tittar bort mer än halva filmen gång på gång!? Menmen.. han ville ju se så vad gör man inte ;-) Sedan var det min tur att välja så då blev det en film som gick på TV. LA gigalo tror jag den hette och den var bra. Efter den somnade vi bums. En mysig kväll!


Mums från Café 60 igår med tjejerna


Kommentarer
Postat av: Elin

svar: haha mm ska försöka plugga så mycket jag kan men kommer säkert tröttna efter en termin ;P ser på det här inlägget att ni i nian har rätt så mycket att göra också, längtar..

2011-10-09 / 21:59:11
URL: http://elinekedahl.blogg.se/
Postat av: Elin

svar: tack för tipset ska komma ihåg det ;)

2011-10-10 / 16:19:02
URL: http://elinekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: