Dålig bloggare

Jag är fullt medveten om vilken dålig bloggare jag är.
Men jag har mina anledningar och utöver det så har jag helt enkelt inte orkat! Så vi skippar de dagarna som passerat och går rakt på dagen idag:

Jag har vaknat upp intill min finaste och gått till skolan i regn samtidigt som det droppat på min kind. Jag har sedan plågats i skolan och bara mått allmänt dåligt tyvärr. Det kändes så konstigt att sitta i ett klassrum och frysa sönder med jättevarma kläder.. Hm, jag kanske är påväg att bli sjuk?

Efter skolan tog jag mig mot Viksjö och hoppade av bussen en bit tidigare och promenerade hemåt i trettio minuter. Väl hemma har jag ätit, pluggat, tittat på tv och bara tagit det lugnt! Och just nu ligger jag i sängen framför efterlyst och inväntar min finaste som skall sova intill mig inatt. Finns inget bättre.


Bulgarien 2011


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: Tack du! :) du borde blogga mer! går in på din blogg varje dag ju :D

2011-09-08 / 16:02:11
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: